Contact opnemen? 0900 - 85 20 111 info@twentemilieu.nl

Joost

Functie: klantenservicemedewerker en Afvalcoach

Ik ben fulltime begonnen bij de klantenservice. Met de brede kennis die ik daar heb opgedaan, ben ik daarna ook ingezet als afvalcoach. Dat werk bevalt mij erg goed, omdat ik het fantastisch vind om mensen niet alleen op afstand te kunnen helpen maar ook van dichtbij. Ik vind het vooral mooi om te zien dat wanneer je mensen persoonlijk spreekt, je het soms duidelijker en makkelijker uit kunt leggen. Die persoonlijke aandacht kan dan net het verschil maken.

Eigenlijk is het verschil van klantenservice en afvalcoach simpel uit te leggen. De klantenservice beantwoord bijna alle vragen op afstand. Dus via de telefoon, per e-mail en via social media. Daar waar mensen niet op afstand geholpen kunnen worden en mensen hulp van dichtbij nodig hebben, kan de afvalcoach heel mooi in actie komen. Ik noem het daarom ook een soort verlengstuk van de klantenservice. Een extra service aan huis. Bijvoorbeeld wanneer oudere mensen niet ondergronds kunnen storten, omdat ze problemen hebben met het aanbieden van de milieupas. Dan wordt je persoonlijke uitleg erg gewaardeerd!

Inloggen gemeente