Mijn container is niet leeggemaakt door Twente Milieu, wat nu?
Ai, dat is vervelend! Als uw container niet is geleegd, kan dat verschillende oorzaken hebben:
- Onze collega is uw container vergeten. Excuses! Maak dan binnen 24 uur een melding via de Twente Milieu app, het contactformulier of telefonisch via 0900 – 85 20 111. Samen met u kijken we waarom uw container niet is geleegd en of het mogelijk is om hem alsnog te legen.
- Zit er een hanger aan uw container? Als er een hanger aan uw container is bevestigd, staat hierop vermeld waarom de container niet is geleegd. Heeft u hier vragen over, neem dan contact met ons op via 0900 – 85 20 111.
- Heeft u uw container te laat (na 07.30 uur) of op de verkeerde dag aan de weg gezet? Dan kunt u wachten tot de volgende ophaaldag of zelf uw afval wegbrengen naar het afvalbrengpunt in uw gemeente.
Veel voorkomende redenen waarom uw container niet is geleegd:
- De container is te zwaar (deze mag maximaal 70 kilo wegen).
- De container stond niet op tijd aan straat (voor 07.30 uur).
- Er bevindt zich afval in de container dat er niet hoort.
- De chip van de container is defect.
Inloggen gemeente